Promocija sedmog broja ‘Studentskog lista’ na FPN-u

March 4, 2015 / Wednesday @ 15:24

Promocija sedmog broja ‘Studentskog lista’ održana je 4. marta u prostorijama Fakulteta političkih nauka.  Studentskoj prezentaciji lista prisustvovali su  pored studenata Odsjeka za komunikologiju/žurnalistiku Master studija i dekan prof. dr. Šačir Filandra, prodekan za nastavu  prof. dr. Lejla Turčilo i mentor projekta  prof. dr. Fahira Fejzić  Čengić.

Ovo izdanje studentskog lista je prvo izdanje vanrednih studenata.  Dosadašnjih šest brojeva ‘Studentskog lista’ pripremali su, urewđivali i izdavali studenti redovnog načina studiranja. Stoga je ova današnja promocija i samo izdavanje lista vrlo važna promocija i podstrek vanrednih formi studiranja na ovom Odsjeku. Knjiga koja je bila inspiracija studentima i koja je obrađena je „Poruka Indijanaca“, prevoditelja i autora Mehmeda Karahodžića. Studentski list je zbirka eseja posvećenih dubinama indijanske poezije, poetike i indijanskim mudrostima. Promotori su bili  studenti: Ajla Spahić, Amila Alihodžić i  Berina Bahtanović, a voditelj promocije Dino Cviko.

Ajla Spahić govorila je o humanosti i istinskim vrijednostima ovih drevnih naroda, te o utjecaju tehnološke revolucije, otuđenosti i o gubitku identiteta današnjeg homo sapiensa.

Tema na koju se osvrnula Amila Alihodžić govori o tome kako često zaboravljamo, u konzumerističkim modernim vrednotama trajanja, da  nerođeni nemaju ništa manje prava na bogatstva ove Zemlje od (trenutno) živih (i živućih).

Berina Bahtanović u svom izaganju govorila je  o vladavini novca, prodaji, privatizaciji, modernizaciji i o razaranju i nebrizi prema resursima kojim obiluje Planeta Zemlja, a koje,  za razliku od Indijanaca,  bijeli čovjek ne štiti, već bezumno eksploatira.

Za kraj, sve prisutne je pozdravila mentorica ovog projekta profesorica Fejzić Čengić, istakavši da je prisustvovala jednom lijepom i opuštajućem druženju sa željom da se ova tradicija na Fakultetu nastavi kako bi studenti mogli pokazati svoje znanje, kreativnost i umijeće akademskog pisanja.

Pages: 1 2 5