Prethodna provjera tržišta u postupku javne nabavke usluga fiksne telefonije

U skladu sa članom 14a. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine““, br. 39/2124, 59/2022 i 50/2024) i člana 11., 12. i 13. Uredbe o kontroli javnih nabavki u svim institucijama čiji je osnivač Kanton Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, br. 27/19, 29/19, 48/19 i 13/20), objavljujemo:

OBAVJEŠTENJE O PLANIRANOJ JAVNOJ NABAVCI USLUGA

 

  • Predmet nabavke: Nabavka usluga fiksne telefonije;
  • Javna nabavka usluga fiksne telefonija planirana je Odlukom Upravnog odbora o usvajanju Plana nabavki organizacionih jedinica Univerziteta u Sarajevu broj:02-11-3/25 od 28.04.2025 i Odlukom Rektora Univerziteta u Sarajevu o izmjenama i dopunama Plana javnih nabavki broj:02-11-3/25 od 28.04.2025, broj 0101-9943/25 od 17.10.2025. godine;
  • Nabavka je predviđena pod stavkom 10 – usluge koje provodi Fakultet političkih nauka;
  • Oznaka iz JRJN: 64210000-1;
  • Planirani postupak javne nabavke: otvoreni;
  • Pozicija u finansijskom planu: 613300;
  • Predviđeni uslovi za kvalifikaciju: minimalni uslovi iz člana: 45., 46., 50. i 52. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine““, br. 39/2124, 59/2022 i 50/2024);
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena prihvatljive ponude;
  • Procijenjena vrijednost nabavke: 14. 000 KM bez PDV-a;
  • Zaključenje okvirnog sporazuma sa izabranim ponuđačem: na period od 24 mjeseca;
  • Tehnička specifikacija za predmetnu nabavku i posebni uslovi za izvršenje ugovora nalaze se u prilogu. (Prilog – tehničku specifikaciju- objaviti na stranici OVDJE)

 

POZIV: Pozivamo sve zainteresirane ponuđače i ostale zainteresirane strane, da za vrijeme trajanja prethodne provjere tržišta, dostave komentare i prijedloge u vezi sa opisanom nabavkom, tehničkom specifikacijom za predmetnu nabavku, uslovima za kvalifikaciju ponuđača i slično. Komentari i mišljenja se mogu dostaviti na e-mail adresu: adila.odobasic@fpn.unsa.ba u periodu od 4. do 8.11.2025.