INTEGRITET MLADIH U VIRTUALNOM SVIJETU – Hrelja Ada
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA JEZIK U BOSNI I HERCEGOVINI – Nusrah Hadžić
MEDIJSKO IZVJEŠTAVANJE U PANDEMIJI COVID-19 -Sladan Tomic
EFEKTI NATIVE (PRIRODNOG) OGLAŠAVANJA U KANTONU SARAJEVO – Maja Čaluk
UČINCI MEDIJSKIH SADRŽAJA NA DJECU – Azra Fazlić
JAVNA KOMUNIKACIJA U BOSNI I HERCEGOVINI U VRIJEME FEBRUARSKIH PROTESTA 2014. GODINE – Elma Kazagic
Uticaj društvenih medija na ponašanje potrošača u BiH – Hana Alibašić
ULOGA PR MENADŽERA U IZGRADNJI IMIDŽA KOMPANIJE – Zulum Dženana
IZVJEŠTAVANJE MEDIJA O ODLASKU MLADIH IZ BOSNE I HERCEGOVINE – Amela Mahović
UTJECAJ EKONOMSKE PROPAGANDE U MEDIJIMA NA STVARANJE VJEŠTAČKIH POTREBA – Almira Camparic
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE DJECE I MLADIH – Merima Baraković
DIGITALNA (NE)STVARNOST U BOSNI I HERCEGOVINI – Selma Melez
PROMOCIJA PRAVA NACIONALNIH MANJINA U MEDIJIMA U BIH – ELMEDINA SABANOVIC
STRATEŠKO KOMUNICIRANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U SVRHU ODNOSA SA JAVNOŠĆU – Osmanović Nejra
”KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST I IMIDŽ – Mirsad Jašarević
KOMERCIJALIZACIJA MEDIJA I NJEN UTICAJ NA RAZNOVRSNOST PROGRAMA I DRUŠTVO U BiH – Turohan Indira
POVEZANOST REKLAMIRANJA I PRETRAGE U CYBER SVIJETU – Valentina Arsenović
VAŽNOST MEDIJSKE PISMENOSTI U TRANZICIJSKIM ZEMLJAMA – Zejneba Adilović Delić
MEDIOLOŠKI SIMBOLI U KREIRANJU BOSANSKOHERCEGOVAČKOG KULTURNOG IDENTITETA I IMIDŽA – Sara Delić
UTJECAJ YOUTUBE INFLUENCERA NA DJECU – Ivana Heraković
UTICAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PSIHOFIZIČKO ZDRAVLJE MLADIH – Natasa Arapovic
KOMUNIKOLOGIJA – IZMEĐU IDEALA I DRUŠTVENE STVARNOSTI – Haskić Sedina
DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO INFORMISANJA MEĐU MLADIMA U BOSNI I HERCEGOVINI – Jovana Lučić
FILM KAO SREDSTVO POLITIČKE PROPAGANDE – Lejla Žunić MANIPULATIVNA MOĆ REKLAMA – Jasna Kolovrat
MEDIJSKA PISMENOST I GRAĐANSKA PARTICIPACIJA U BOSNI I HERCEGOVINI – Dijala Halilagić
ZNAČAJ KRIZNE KOMUNIKACIJE U JAVNOJ UPRAVI OPĆINE NOVI GRAD SARAJEVO – Elza Gaković
POPIS STANOVNIŠTVA KAO PREDMET MEDIJSKOG SPEKTAKLA – Vildana Bešlija
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŢA NA EMOCIONALNI ZIVOT POJEDINCA – Elma Hrustic
DRUŠTVENE MREŽE U KONTEKSTU ISTRAŽIVANJA SVAKODNEVNOG ŽIVOTA – Nejra Gibović
Tradicionalni glazbeni instrumenti i njihov kulturni utjecaj na području Novog Šehera – Ante Kelavić
MEDIJSKI PRIKAZI NAVIJAČKE KONTRAKULTURE – Emir Dobrača
PROPAGANDA U AMERIČKOJ FILMSKOJ INDUSTRIJI – Sanjin Mulaomerović
Uticaj mas – medija na ponašanje publike u BiH – Edisa Kulenović
MEDIJSKI TRETMAN IDENTITETA BOŠNJAKA U MEDIJIMA U BOSNI I HERCEGOVINI – Melika Hakanović
Budućnost klasičnih masovnih medija u BiH – Almir Kasupović
KOMUNIKACIJA KAO KREATOR NOVIH MATERIJALNIH ŽELJA – Haris Imamović
MEDIJSKA PISMENOST U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA KANTONA SARAJEVO – Amina Memović
DIGITALNI MARKETING I NJEGOV UTICAJ NA JAVNOST – Segmedina Keško Efekti infuluence marketinga na BiH društvo – Aida Čančar
EFEKTI UPOTREBE INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIHTEHNOLOGIJA CYBER NASILJE I MLADI – Amna Korić
FOTOGRAFIJA U OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – Amina Ždralović
IDENTITETI I NJIHOVO PREDSTAVLJANJE U NOVOMEDIJSKOM OKRUŽENJU – Lejla Topić
INFORMATIVNI PROGRAMI I OBLIKOVANJE POVJERENJA JAVNOSTI – Medina Aganspahić
Korporativni odnosi s javnoscu – Nadžida Salihović
MEDIJSKA SLIKA O MIGRANTIMA NA PUTU KROZ BOSNU I HERCEGOVINU – Alen Inajetović
MODNA INDUSTRIJA KAO POTENCIJALNI ALAT ZA POBOLJŠANJ – Džejla Glavović Očuz
POLITIČKO KOMUNICIRANJE U DOBA PANDEMIJE – Ilda Akšamija
Preferencije mladih u Bosni i Hercegovini u digitalnom okruženju – Kuršumlija Ena
Premijer liga Bosne i Hercegovine- medijsko praćenje lige u poslijeratnom periodu – Durić Aldin
PROPAGANDA NACISTIČKE NJEMAČKE USPJEH ILI NEUSPJEH STUDIJA SLUČAJA – FILM – Alma VeregetArslanagić
SARAJEVSKI PROCES I MEDIJI UTJECAJ NA JAVNOST I PROPAGANDA – Rabija Arifović
ULOGA HIBRIDNIH MEDIJA U KREIRANJU FLUIDNOG DRUŠTVA – Kerim Sefer
UTJECAJ ODRŽIVOG MARKETINGA NA MIJENJANJE SVIJESTI POJEDINCA PRILIKOM KUPOVINE – Mirela Krpić
UZROČNO-POSLJEDIČNA VEZA MEDIJSKE KULTURE I PSIHOLOŠKOG RAZVOJA DJECE – Zlatana Šarkinović
Trijumfalistički narativi o genocidu u Srebrenici u medijskom i javnom diskursu u BiH – Kenan Efendić
DRUŠTVENE MREŽE I JAVNOST – NEJRA HASANBEGOVIĆ
Odnosi s javnostima i suvremeni medijski prostor – Tomas Žabo
ODRŽIVOST RADIJA U 21. STOLJEĆU – Emina Šehalić
UTICAJ ONLINE MREŽA NA POLITIČKI IZBOR GLASAČA – Jasmin Alimanović
Medijsko izvještavanje o terorističkim činovima – Adna Smajlović
ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U IZGRADNJI IMIDŽA KOMPANIJE – Mirela Šahinović
BUDUĆNOST RADIJA U 21. VIJEKU – Žana Kezunović
DETABUIZACIJA SVIJESTI KOD PUBLIKE KAO POSLJEDICA EMITIRANJA TELEVIZIJSKIH SERIJA – Aldin Hasić
JAVNA KOMUNIKACIJA KULTURNOG IDENTITETA BOŠNJAKA KROZ ANALIZU NASTAVNOG PROGRAMA BOSANSKOG JEZIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI – Komarica Tahani
ONLINE KOMUNIKACIJSKA PRILAGODBA KOMPANIJA U BOSNI I HERCEGOVINI ZA VRIJEME COVID19 KRIZE – Ahmed Kosovac
PROPAGANDNE PORUKE U MUZIČKOJ POP INDUSTRIJI – Zlatan Džumhur
VIRTUALNI (ONLINE) IDENTITETI I MOTIVI MLADIH ZA KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA – Selma Omerović
(Ne)mogućnost konstituiranja intrakomunikologije u savremenosti – Edina Ĉović
EDUKATIVNA ULOGA RADIJSKOG PROGRAMA – Hrnjičić Jasna
UTJECAJ MASMEDIJA NA NOGOMET I KONZUMENTE NOGOMETNOG SADRZAJA – Imamović Haris
MEDIJSKI TRETMAN SEDAM INSTITUCIJA KULTURE OD DRŽAVNOG ZNAČAJA U POSTDEJTONSKOJ BOSNI I HERCEGOVINI – Nedić Predrag
ZASTUPLJENOST KULTURNOG SADRŽAJA NA BOSANSKOHERCEGOVAČKIM TELEVIZIJAMA – Almedina Ćohković
Uticaj medija u kreiranju stavova o idealu ženskog tijela – Lejla Džinić
SPORTSKA PR KOMUNIKACIJA U FUDBALSKIM ORGANIZACIJAMA – Enej Bruck
ULOGA MEDIJA U RAT – Nina Smajić
PERCEPCIJA BOSNE I HERCEGOVINE U INOSTRANSTVU I ULOGA MEDIJA U IZGRADNJI IMIDŽA – Aida Hadžić
VIDEO IGRE KAO NOVI MEDIJI – Amar Redţepagić
UTJECAJ MEDIJA NA PREZENTACIJU TURIZMA U BOSNI I HERCEGOVINI – Frtuna Kerim
ŠTA BUDUĆNOST DONOSI TRADICIONALNIM MEDIJIMA – Irma Ademaj
LAŽNE VIJESTI U SLUŽBI POLITIČKE PROPAGANDE – Ajla Makaš
Digitalna bh. dijaspora – savremeni oblici narativa i diskursa bh. dijaspore u digitalnom prostoru – Zarja Marković
ZNAČAJ ODNOSA S JAVNOŠĆU NA UNIVERZITETU U SARAJEVU – Hotić Sunita
BOŠNJAKINJE I NJIHOV UTICAJ NA JAVNOST BOSNE I HERCEGOVINE U PERIODU OD II SVJETSKOG RATA DO DANA – Maksida Skrobo
RAZVOJ TELEVIZIJE U BOSNI I HERCEGOVINI OD 1969. GODINE DO DANAS – Erna Medić
UTICAJ MEDIJA NA LIČNOSTI POZNATIH POLITIČARA – Azra Sinanbašić
KONVERGENCIJA I MULTIMEDIJA KAO FAKTOR REGIONALNE USPJEŠNOSTI TV STANICA STUDIJA SLUČAJA N1 TV – Alma Dautbegović Voloder
Glasnogovornici i novinari u službi oblikovanja javnosti – Dragica Gajić
UTJECAJ ONLINE MEDIJA NA FORMIRANJE JAVNOG MNIJENJA U BOSNI I HERCEGOVINI – Arnela Lončar
Ljudska prava marginalizovanih grupa u online medijskim sadržajima – Marija Ćosić
MOĆ MEDIJA U HIPERMEDIJSKOM OKRUŽENJU – Jasmin Kukavica
ISTRAŽIVAŠTVO KAO PUTOVANJE U SRŽ NOVINARSKE PRIČE – Maja Halilović
Medijska pismenost u obrazovnom sistemu Bosne i Hercegovine formalno i neformalno – Antonela Opačak
VIZUALNA KOMUNIKACIJA KREIRANJE KULTA LIČNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA JAVNOST – Nuseiba Nazak
MEDIJSKA PISMENOST I AKTIVNO GRAĐANSTVO U 21. STOLJEĆU – STOLJEĆU MEDIJA – Naida Abdulahović
SCENSKI POKRET KAO NAČIN PRIJENOSA NEVERBALNE PORUKE – Dino Hasanbegović
TEHNOLOŠKE INOVACIJE KAO USLOV OPSTANKA RADIJA U 21.STOLJEĆU – Naida Krzić
Top lista nadrealista kao medijski fenomen subkulturnog razvoja Sarajeva i njen utjecaj na recipijente – Erol Handžar
ULOGA MEDIJA U KONSTRUKCIJI DRUŠTVA RIZIKA – Amina Vatreš
UTICAJ ONLINE MEDIJA NA ORGANIZACIONO KOMUNICIRANJE U BIHAMK-u – Bisera Hašimbegović
Razvoj medija u Bosni i Hercegovini Uloga i uticaj na javno mnijenje – Maida Duraković
STAV JAVNOSTI O RTV TAKSI – Amina Hodžić
JAVNI KOMUNIKACIJSKI DISKURS U BOSNI I HERCEGOVINI U PERIODU OD 1463. GOD. DO 1878. GOD. – Curkić Amina
NOVI MEDIJSKI SADRŽAJI I NJIHOV UTJECAJ NA JAVNO MNIJENJE – Artuković Benjamin
ULOGA KOMUNIKACIJSKIH KANALA U KREIRANJU IMIDŽA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA U BOSNI I HERCEGOVINI – Deniza Sovtić
KOMPARACIJA MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA I STVARNOSTI GENOCIDA NAD BOŠNJACIMA – Envera Muminović
Jezik medija kao posrednika između javnosti i vlasti – Amila Hodžić
MEDIJI U BOSNI I HERCEGOVINI, SREDSTVO OBMANE ILI INFORMIRANJA – Leonard Kvesić
KRIZA SPORTSKOG NOVINARSTVA U BOSNI I HERCEGOVINI – Mahir Kustura
UTJECAJ VLASNIKA MEDIJA NA OBJAVLJENI SADRŽAJ – Adin Alihodžić
PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH SADRŽAJA U BOSANSKOHERCEGOVAČKOM JAVNOM DISKURSU – Adna Begić
POLITIČKI PRITISCI NA JAVNI RTV SERVIS U BiH – Nejra Džanko
MEDIJSKO OBLIKOVANJE JAVNOG MNIJENJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA U BIH – Safeta Hodžić
ULOGA FOTOGRAFIJE U OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – Azra Hadžić
OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U PRIVATNOJ OBRAZOVNOJ DJELATNOSTI – Lejla Smajlović
IZVANJSKI UTJECAJI NA IZVJEŠTAVANJE SPORTSKIH NOVINARA U BOSNI I HERCEGOVINI – Karić Vedad
ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI POLITIČKIH STRANAKA NA OPĆIM IZBORIMA 2018. GODINE U BOSNI I HERCEGOVINI – Merisa Šubo
UTICAJ TELEVIZIJSKIH SADRŽAJA NA SAVREMENO BH. DRUŠTVO – Merjema Subašić
NEZAVISNOST MEDIJA U TRANZICIJSKOJ BIH OD 1995-2017. GODINE – Ajdin Kamber
MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U AUTOINDUSTRIJI – Nihada Ohran
POLITIČKI MARKETING U BOSNI I HERCEGOVINI: IZMEĐU MANIPULACIJE I USPJEŠNE KOMUNIKACIJE – Indira Hamzić
UČINCI ONLINE PROMOCIJE BOSANSKOHERCEGOVAČKOG TURIZMA NA SVJETSKU JAVNOST – Sanela Điver
PR KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I NJIHOV UTJECAJ NA JAVNOST U BOSNI I HERCEGOVINI – Šikalo Jusuf
UTJECAJ TELEVIZIJE NA RAZVOJ I OBRAZOVANJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI – Dženita Aganović
ALTERNATIVNI POKRETI I UTJECAJ NA POLITIKU (STUDIJA SLUČAJA RAP I HIP – HOP MUZIKA) – Amina Valjevac
CYBERKULTURA, UMREŽENO DRUŠTVO I MEDIJI – Tamara Karabasil
Djelovanje medija u Bosni i Hercegovini od 1992. do 2018. godine – Hana Porić
DOPRINOS NOVINARSKE ZAJEDNICE OČUVANJU I RAZVOJU NOVINARSKIH PRAVA I SLOBODA U BOSNI I HERCEGOVINI – Dragan Vuković
DRUŠTVENA ODGOVORNOST RADIJA U BOSNI I HERCEGOVINI – Ljiljana Pepović
DRUŠTVENE MREŽE – NOVI IZVOR ZA MEDIJSKO IZVJEŠTAVANJE U BOSNI I HERCEGOVINI – Elma Baručija
FILM KAO NOSILAC KOMUNIKACIJSKE I SUBLIMINALNE PORUKE – Denis Karga
IZGRADNJA BOSANSKOHERCEGOVAČKOG MEDIJSKOG KULTURNOG BIĆA – Dženisa Zukančić
IZVJEŠTAVANJE O MIGRANTIMA NA BH. INTERNET PORTALIMA U 2018. GODINI – Nermina Kuloglija
Komunikativne mogućnosti starih i novih medija – Džejlana Tiganj
MANIPULATIVNI UTJECAJ REKLAMA NA SVIJEST MLADIH U KANTONU SARAJEVO – Lea Miletović
MEDIJI I DRUŠTVO SPEKTAKLA – Amina Begović
MEDIJSKA ZASTUPLJENOST TEME INTERNACIONALNIH PROGRAMA RAZMJENE ZA MLADE U BOSNI I HERCEGOVINI – Azra Rizvanović
NOVI MEDIJI I NOVO DRUŠTVO – Fatima Erkočević
ODNOS IZMEĐU POLITIKE, MEDIJA I DRUŠTVA – Delva Husanović
PR i promocija medijskih kuća u BiH – Lejla Čaušević
PREDNOSTI I NEDOSTACI ONLINE MARKETINGA U BIH U ODNOSU NA KLASIČNI MARKETING – Selma Bukva
Psihološki učinci medijskih sadržaja na publiku – Mubina Ljubović