ŽURNALISTIKA/KOMUNIKOLOGIJA MASTER RADOVI

INTEGRITET MLADIH U VIRTUALNOM SVIJETU – Hrelja Ada

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA JEZIK U BOSNI I HERCEGOVINI – Nusrah Hadžić

MEDIJSKO IZVJEŠTAVANJE U PANDEMIJI COVID-19 -Sladan Tomic

EFEKTI NATIVE (PRIRODNOG) OGLAŠAVANJA U KANTONU SARAJEVO – Maja Čaluk

UČINCI MEDIJSKIH SADRŽAJA NA DJECU – Azra Fazlić

JAVNA KOMUNIKACIJA U BOSNI I HERCEGOVINI U VRIJEME FEBRUARSKIH PROTESTA 2014. GODINE – Elma Kazagic

Uticaj društvenih medija na ponašanje potrošača u BiH – Hana Alibašić

ULOGA PR MENADŽERA U IZGRADNJI IMIDŽA KOMPANIJE – Zulum Dženana

Istraţivačko novinarstvo i aktivizam za društvene promjene slučaj Julian Assange i WikiLeaks – Dţenana Hadţihafizbegović

UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA GRAĐANE U BOSNI I HERCEGOVINI PRI IZBORU BANKARSKIH USLUGA – Mirela Husejinovic

IZVJEŠTAVANJE MEDIJA O ODLASKU MLADIH IZ BOSNE I HERCEGOVINE – Amela Mahović

UTJECAJ EKONOMSKE PROPAGANDE U MEDIJIMA NA STVARANJE VJEŠTAČKIH POTREBA – Almira Camparic

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE DJECE I MLADIH – Merima Baraković

DIGITALNA (NE)STVARNOST U BOSNI I HERCEGOVINI – Selma Melez

PROMOCIJA PRAVA NACIONALNIH MANJINA U MEDIJIMA U BIH – ELMEDINA SABANOVIC

STRATEŠKO KOMUNICIRANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U SVRHU ODNOSA SA JAVNOŠĆU – Osmanović Nejra

”KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST I IMIDŽ – Mirsad Jašarević

KOMERCIJALIZACIJA MEDIJA I NJEN UTICAJ NA RAZNOVRSNOST PROGRAMA I DRUŠTVO U BiH – Turohan Indira

POVEZANOST REKLAMIRANJA I PRETRAGE U CYBER SVIJETU – Valentina Arsenović

VAŽNOST MEDIJSKE PISMENOSTI U TRANZICIJSKIM ZEMLJAMA – Zejneba Adilović Delić

TELEVIZIJSKO KREIRANJE JAVNOSTI U BOSNI I HERCEGOVINI – STUDIJA SLUČAJA KOMERCIJALNE TELEVIZIJE – Naida Karić

MEDIOLOŠKI SIMBOLI U KREIRANJU BOSANSKOHERCEGOVAČKOG KULTURNOG IDENTITETA I IMIDŽA – Sara Delić

UTJECAJ YOUTUBE INFLUENCERA NA DJECU – Ivana Heraković

KOMPARACIJA INTERNE KOMUNIKACIJE DOMAĆIH KOMPANIJA – PROCJENA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA – Mirsada Hošić

UTICAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PSIHOFIZIČKO ZDRAVLJE MLADIH – Natasa Arapovic

KOMUNIKOLOGIJA – IZMEĐU IDEALA I DRUŠTVENE STVARNOSTI – Haskić Sedina

DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO INFORMISANJA MEĐU MLADIMA U BOSNI I HERCEGOVINI – Jovana Lučić

FILM KAO SREDSTVO POLITIČKE PROPAGANDE – Lejla Žunić MANIPULATIVNA MOĆ REKLAMA – Jasna Kolovrat

MEDIJSKA PISMENOST I GRAĐANSKA PARTICIPACIJA U BOSNI I HERCEGOVINI – Dijala Halilagić

ZNAČAJ KRIZNE KOMUNIKACIJE U JAVNOJ UPRAVI OPĆINE NOVI GRAD SARAJEVO – Elza Gaković

POPIS STANOVNIŠTVA KAO PREDMET MEDIJSKOG SPEKTAKLA – Vildana Bešlija

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŢA NA EMOCIONALNI ZIVOT POJEDINCA – Elma Hrustic

DRUŠTVENE MREŽE U KONTEKSTU ISTRAŽIVANJA SVAKODNEVNOG ŽIVOTA – Nejra Gibović

Tradicionalni glazbeni instrumenti i njihov kulturni utjecaj na području Novog Šehera – Ante Kelavić

MEDIJSKI PRIKAZI NAVIJAČKE KONTRAKULTURE – Emir Dobrača

ANALIZA STAVOVA JAVNOSTI O PREMIJAMA ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA (MARKICAMA) U ZENIČKO-DOBOJSKOM KANTONU – Hirkić Belma

PROPAGANDA U AMERIČKOJ FILMSKOJ INDUSTRIJI – Sanjin Mulaomerović

Uticaj mas – medija na ponašanje publike u BiH – Edisa Kulenović

MEDIJSKI TRETMAN IDENTITETA BOŠNJAKA U MEDIJIMA U BOSNI I HERCEGOVINI – Melika Hakanović

ZNAČAJ KORPORATIVNE FILANTROPIJE ZA POSLOVANJE – STIPENDIRANJE STUDENATA U BANKARSKOM SEKTORU U BIH – Mirela Džigal

Budućnost klasičnih masovnih medija u BiH – Almir Kasupović

KOMUNIKACIJA KAO KREATOR NOVIH MATERIJALNIH ŽELJA – Haris Imamović

MEDIJSKA PISMENOST U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU – STUDIJA SLUČAJA KANTONA SARAJEVO – Amina Memović

DIGITALNI MARKETING I NJEGOV UTICAJ NA JAVNOST – Segmedina Keško Efekti infuluence marketinga na BiH društvo – Aida Čančar

EFEKTI UPOTREBE INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIHTEHNOLOGIJA CYBER NASILJE I MLADI – Amna Korić

FOTOGRAFIJA U OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – Amina Ždralović

IDENTITETI I NJIHOVO PREDSTAVLJANJE U NOVOMEDIJSKOM OKRUŽENJU – Lejla Topić

INFORMATIVNI PROGRAMI I OBLIKOVANJE POVJERENJA JAVNOSTI – Medina Aganspahić

Korporativni odnosi s javnoscu – Nadžida Salihović

MEDIJSKA SLIKA O MIGRANTIMA NA PUTU KROZ BOSNU I HERCEGOVINU – Alen Inajetović

MODNA INDUSTRIJA KAO POTENCIJALNI ALAT ZA POBOLJŠANJ – Džejla Glavović Očuz

POLITIČKO KOMUNICIRANJE U DOBA PANDEMIJE – Ilda Akšamija

Preferencije mladih u Bosni i Hercegovini u digitalnom okruženju – Kuršumlija Ena

Premijer liga Bosne i Hercegovine- medijsko praćenje lige u poslijeratnom periodu – Durić Aldin

PROPAGANDA NACISTIČKE NJEMAČKE USPJEH ILI NEUSPJEH STUDIJA SLUČAJA – FILM – Alma VeregetArslanagić

SARAJEVSKI PROCES I MEDIJI UTJECAJ NA JAVNOST I PROPAGANDA – Rabija Arifović

ULOGA HIBRIDNIH MEDIJA U KREIRANJU FLUIDNOG DRUŠTVA – Kerim Sefer

UTJECAJ ODRŽIVOG MARKETINGA NA MIJENJANJE SVIJESTI POJEDINCA PRILIKOM KUPOVINE – Mirela Krpić

UZROČNO-POSLJEDIČNA VEZA MEDIJSKE KULTURE I PSIHOLOŠKOG RAZVOJA DJECE – Zlatana Šarkinović

Trijumfalistički narativi o genocidu u Srebrenici u medijskom i javnom diskursu u BiH – Kenan Efendić

DRUŠTVENE MREŽE I JAVNOST – NEJRA HASANBEGOVIĆ

Odnosi s javnostima i suvremeni medijski prostor – Tomas Žabo

ODRŽIVOST RADIJA U 21. STOLJEĆU – Emina Šehalić

UTICAJ ONLINE MREŽA NA POLITIČKI IZBOR GLASAČA – Jasmin Alimanović

Medijsko izvještavanje o terorističkim činovima – Adna Smajlović

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U IZGRADNJI IMIDŽA KOMPANIJE – Mirela Šahinović

BUDUĆNOST RADIJA U 21. VIJEKU – Žana Kezunović

DETABUIZACIJA SVIJESTI KOD PUBLIKE KAO POSLJEDICA EMITIRANJA TELEVIZIJSKIH SERIJA – Aldin Hasić

JAVNA KOMUNIKACIJA KULTURNOG IDENTITETA BOŠNJAKA KROZ ANALIZU NASTAVNOG PROGRAMA BOSANSKOG JEZIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI – Komarica Tahani

ONLINE KOMUNIKACIJSKA PRILAGODBA KOMPANIJA U BOSNI I HERCEGOVINI ZA VRIJEME COVID19 KRIZE – Ahmed Kosovac

PROPAGANDNE PORUKE U MUZIČKOJ POP INDUSTRIJI – Zlatan Džumhur

VIRTUALNI (ONLINE) IDENTITETI I MOTIVI MLADIH ZA KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA – Selma Omerović

(Ne)mogućnost konstituiranja intrakomunikologije u savremenosti – Edina Ĉović

EDUKATIVNA ULOGA RADIJSKOG PROGRAMA – Hrnjičić Jasna

UTJECAJ MASMEDIJA NA NOGOMET I KONZUMENTE NOGOMETNOG SADRZAJA – Imamović Haris

MEDIJSKI TRETMAN SEDAM INSTITUCIJA KULTURE OD DRŽAVNOG ZNAČAJA U POSTDEJTONSKOJ BOSNI I HERCEGOVINI – Nedić Predrag

ZASTUPLJENOST KULTURNOG SADRŽAJA NA BOSANSKOHERCEGOVAČKIM TELEVIZIJAMA – Almedina Ćohković

Uticaj medija u kreiranju stavova o idealu ženskog tijela – Lejla Džinić

SPORTSKA PR KOMUNIKACIJA U FUDBALSKIM ORGANIZACIJAMA – Enej Bruck

ULOGA MEDIJA U RAT – Nina Smajić

PERCEPCIJA BOSNE I HERCEGOVINE U INOSTRANSTVU I ULOGA MEDIJA U IZGRADNJI IMIDŽA – Aida Hadžić

VIDEO IGRE KAO NOVI MEDIJI – Amar Redţepagić

UTJECAJ MEDIJA NA PREZENTACIJU TURIZMA U BOSNI I HERCEGOVINI – Frtuna Kerim

ŠTA BUDUĆNOST DONOSI TRADICIONALNIM MEDIJIMA – Irma Ademaj

LAŽNE VIJESTI U SLUŽBI POLITIČKE PROPAGANDE – Ajla Makaš

Digitalna bh. dijaspora – savremeni oblici narativa i diskursa bh. dijaspore u digitalnom prostoru – Zarja Marković

ZNAČAJ ODNOSA S JAVNOŠĆU NA UNIVERZITETU U SARAJEVU – Hotić Sunita

BOŠNJAKINJE I NJIHOV UTICAJ NA JAVNOST BOSNE I HERCEGOVINE U PERIODU OD II SVJETSKOG RATA DO DANA – Maksida Skrobo

RAZVOJ TELEVIZIJE U BOSNI I HERCEGOVINI OD 1969. GODINE DO DANAS – Erna Medić

UTICAJ MEDIJA NA LIČNOSTI POZNATIH POLITIČARA – Azra Sinanbašić

KONVERGENCIJA I MULTIMEDIJA KAO FAKTOR REGIONALNE USPJEŠNOSTI TV STANICA STUDIJA SLUČAJA N1 TV – Alma Dautbegović Voloder

Glasnogovornici i novinari u službi oblikovanja javnosti – Dragica Gajić

UTJECAJ ONLINE MEDIJA NA FORMIRANJE JAVNOG MNIJENJA U BOSNI I HERCEGOVINI – Arnela Lončar

Ljudska prava marginalizovanih grupa u online medijskim sadržajima – Marija Ćosić

MOĆ MEDIJA U HIPERMEDIJSKOM OKRUŽENJU – Jasmin Kukavica

ISTRAŽIVAŠTVO KAO PUTOVANJE U SRŽ NOVINARSKE PRIČE – Maja Halilović

Medijska pismenost u obrazovnom sistemu Bosne i Hercegovine formalno i neformalno – Antonela Opačak

VIZUALNA KOMUNIKACIJA KREIRANJE KULTA LIČNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA JAVNOST – Nuseiba Nazak

MEDIJSKA PISMENOST I AKTIVNO GRAĐANSTVO U 21. STOLJEĆU – STOLJEĆU MEDIJA – Naida Abdulahović

SCENSKI POKRET KAO NAČIN PRIJENOSA NEVERBALNE PORUKE – Dino Hasanbegović

TEHNOLOŠKE INOVACIJE KAO USLOV OPSTANKA RADIJA U 21.STOLJEĆU – Naida Krzić

Top lista nadrealista kao medijski fenomen subkulturnog razvoja Sarajeva i njen utjecaj na recipijente – Erol Handžar

ULOGA MEDIJA U KONSTRUKCIJI DRUŠTVA RIZIKA – Amina Vatreš

UTICAJ ONLINE MEDIJA NA ORGANIZACIONO KOMUNICIRANJE U BIHAMK-u – Bisera Hašimbegović

Razvoj medija u Bosni i Hercegovini Uloga i uticaj na javno mnijenje – Maida Duraković

STAV JAVNOSTI O RTV TAKSI – Amina Hodžić

JAVNI KOMUNIKACIJSKI DISKURS U BOSNI I HERCEGOVINI U PERIODU OD 1463. GOD.  DO 1878.  GOD. – Curkić Amina

NOVI MEDIJSKI SADRŽAJI I NJIHOV UTJECAJ NA JAVNO MNIJENJE – Artuković Benjamin

ULOGA KOMUNIKACIJSKIH KANALA U KREIRANJU IMIDŽA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA U BOSNI I HERCEGOVINI – Deniza Sovtić

KOMPARACIJA MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA I STVARNOSTI GENOCIDA NAD BOŠNJACIMA – Envera Muminović

Jezik medija kao posrednika između javnosti i vlasti – Amila Hodžić

MEDIJI U BOSNI I HERCEGOVINI, SREDSTVO OBMANE ILI INFORMIRANJA – Leonard Kvesić

KRIZA SPORTSKOG NOVINARSTVA U BOSNI I HERCEGOVINI – Mahir Kustura

UTJECAJ VLASNIKA MEDIJA NA OBJAVLJENI SADRŽAJ – Adin Alihodžić

PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH SADRŽAJA U BOSANSKOHERCEGOVAČKOM JAVNOM DISKURSU – Adna Begić

POLITIČKI PRITISCI NA JAVNI RTV SERVIS U BiH – Nejra Džanko

MEDIJSKO OBLIKOVANJE JAVNOG MNIJENJA U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA U BIH – Safeta Hodžić

ULOGA FOTOGRAFIJE U OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – Azra Hadžić

OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U PRIVATNOJ OBRAZOVNOJ DJELATNOSTI – Lejla Smajlović

IZVANJSKI UTJECAJI NA IZVJEŠTAVANJE SPORTSKIH NOVINARA U BOSNI I HERCEGOVINI – Karić Vedad

ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI POLITIČKIH STRANAKA NA OPĆIM IZBORIMA 2018. GODINE U BOSNI I HERCEGOVINI – Merisa Šubo

UTICAJ TELEVIZIJSKIH SADRŽAJA NA SAVREMENO BH. DRUŠTVO – Merjema Subašić

NEZAVISNOST MEDIJA U TRANZICIJSKOJ BIH OD 1995-2017. GODINE – Ajdin Kamber

MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U AUTOINDUSTRIJI – Nihada Ohran

POLITIČKI MARKETING U BOSNI I HERCEGOVINI: IZMEĐU MANIPULACIJE I USPJEŠNE KOMUNIKACIJE – Indira Hamzić

UČINCI ONLINE PROMOCIJE BOSANSKOHERCEGOVAČKOG TURIZMA NA SVJETSKU JAVNOST – Sanela Điver

PR KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I NJIHOV UTJECAJ NA JAVNOST U BOSNI I HERCEGOVINI – Šikalo Jusuf

UTJECAJ TELEVIZIJE NA RAZVOJ I OBRAZOVANJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI – Dženita Aganović

ALTERNATIVNI POKRETI I UTJECAJ NA POLITIKU (STUDIJA SLUČAJA RAP I HIP – HOP MUZIKA) – Amina Valjevac

CYBERKULTURA, UMREŽENO DRUŠTVO I MEDIJI – Tamara Karabasil

Djelovanje medija u Bosni i Hercegovini od 1992. do 2018. godine – Hana Porić

DOPRINOS NOVINARSKE ZAJEDNICE OČUVANJU I RAZVOJU NOVINARSKIH PRAVA I SLOBODA U BOSNI I HERCEGOVINI – Dragan Vuković

DRUŠTVENA ODGOVORNOST RADIJA U BOSNI I HERCEGOVINI – Ljiljana Pepović

DRUŠTVENE MREŽE – NOVI IZVOR ZA MEDIJSKO IZVJEŠTAVANJE U BOSNI I HERCEGOVINI – Elma Baručija

FILM KAO NOSILAC KOMUNIKACIJSKE I SUBLIMINALNE PORUKE – Denis Karga

IZGRADNJA BOSANSKOHERCEGOVAČKOG MEDIJSKOG KULTURNOG BIĆA – Dženisa Zukančić

IZVJEŠTAVANJE O MIGRANTIMA NA BH. INTERNET PORTALIMA U 2018. GODINI – Nermina Kuloglija

Komunikativne mogućnosti starih i novih medija – Džejlana Tiganj

MANIPULATIVNI UTJECAJ REKLAMA NA SVIJEST MLADIH U KANTONU SARAJEVO – Lea Miletović

MEDIJI I DRUŠTVO SPEKTAKLA – Amina Begović

MEDIJSKA ZASTUPLJENOST TEME INTERNACIONALNIH PROGRAMA RAZMJENE ZA MLADE U BOSNI I HERCEGOVINI – Azra Rizvanović

NOVI MEDIJI I NOVO DRUŠTVO – Fatima Erkočević

ODNOS IZMEĐU POLITIKE, MEDIJA I DRUŠTVA – Delva Husanović

PR i promocija medijskih kuća u BiH – Lejla Čaušević

PREDNOSTI I NEDOSTACI ONLINE MARKETINGA U BIH U ODNOSU NA KLASIČNI MARKETING – Selma Bukva

Psihološki učinci medijskih sadržaja na publiku – Mubina Ljubović